אז.. מה מיוחד כל כל מיוחד בעגלת בוגבו פוקס 5?

אז.. מה מיוחד כל כל מיוחד בעגלת בוגבו פוקס 5?

כשהעובדות מדברות – אי אפשר ממש להתווכח, אלא פשוט ליהנות מכל רגע בדרך עם בוגבו פוקס 5 – עגלת התינוק המצטיינת של השנה, שתספק לכם את שיא הנוחות והבטיחות, עיצוב אייקוני, יכולת תמרון מושלמת, פונקציונליות בלתי מתפשרת וקיפול בקלילות בשנייה אחת וביד אחת עם העריסה! אז… נעים להכיר, בוגבו פוקס 5 שתיקח אתכם רחוק מאי פעם בחוויית נסיעה אולטימטיבית ובשיא הנוחות והבטיחות.

בוגבו פוקס 5: עגלת תינוק פורצת דרך, בכל דרך

יש לה, לבוגבו פוקס 5, אינספור יתרונות ותכונות שממצבים אותה כעגלת השטח האולטימטיבית לתינוק ולהורים מודרניים ועסוקים. א-בל יתרון אחד ומיוחד בולט מעל כולם והוא היכולת לקפל אותה בקלות בשנייה אחת וביד אחת יחד עם העריסה. האפשרות הכל כל ייחודית הזו מצטרפת גם לנוחות בלתי מתפשרת, פונקציונליות מנצחת וסטייל בלתי נשכח שכולם יחד יוצרים עגלת תינוק אולטימטיבית, חזקה ועוצמתית. בוגבו פוקס 5 תוכננה במיוחד כדי לאפשר לכם יכולת תמרון חלקה ואופטימלית בכל תנאי השטח, כך ששום דבר לא ימנע מכם לצאת לטייל ולחוות חוויות נפלאות עם כל המשפחה. כך, לאן שחיי היומיום ייקחו אתכם – בוגבו פוקס 5 תציע לכם את הנסיעה הטובה הנוחה ביותר אי פעם.

ברחובות עמוסים, בחללים צרים, בחופים ובשלגים

אנחנו בבוגבו, חיים ונושמים עיצוב מבוקר עד לילה ושואפים לייצר מגוון עגלות תינוק ומוצרים נלווים שיהפכו את החיים של הורים וילדים לקלים ונוחים יותר. אחרי מסע ארוך של מחקר, בדיקות, שיפורים ושכלולים השקנו את הדגם החדשני של בוגבו פוקס 5 שתספק לכם תנאים אידיאליים לנווט אותה בקלילות וביד אחת ברחובות עמוסים, בחללים צרים, במשטחים מחוספסים, בפינות צפופות, ותכל’ס – בכל מקום שרק תרצו – שיטוט עירוני, ביקור בחוף הים, בילוי בפארק, ואפילו חוויה מאתגרת בבוץ או בשלג.

בוגבו פוקס 5: יש בה ה-כל!

» עריסה מרווחת עם מפתח בריזי, כיס פנימי ושני כיסים חיצוניים נוספים לאחסון
» גגון שמש מתארך עם חלון הצצה בריזי ולוח רשת משולב, המסייע לזרימת אוויר מיטבית ולשמירה על קשר עין מתמיד ביניכם לבין הילד
» מנגנון קיפול ייחודי בוגבו FOLD – המאפשר קיפול ביד אחת עם העריסה/ טיולון
» ניווט קליל ביד אחת עם ידית נשיאה מתכווננת ומתארכת המציעה סיבוב ברדיוס רחב
» מנגנון בולמי זעזועים מתקדם קדמי ואחורי לנסיעה חלקה
» גלגלים גדולים לנסיעה בכל תנאי שטח

צבעוניות מרהיבה, חווית נסיעה מלהיבה

» מגוון צבעים מרהיבים הנוטפים סטייל משובח ומעניקים לעגלה מראה נצחי וחדשני
» בדים ממוחזרים, עמידים, מרופדים בטכנולוגיה אנטי בקטריאלית, הכוללים תפרים מעודנים ויוצרים אסתטיקה נקייה וחלקה
» מושב נוחות ארוג המסייע בוויסות טמפרטורת הגוף, ארגונומי דו-כיווני ובעל 3 מצבים: שכיבה, מנוחה וישיבה
» נקודות חיבור אינטגרליות לאקססוריז ללא צורך במתאמים (מתקן לכוס, תיק החתלה, שמשיה, בורד טרמפיסט)
» סל אחסון תחתון גדול המכיל עד 10 ק”ג
» מנח רגליים מובנה ניתן להארכה
» 4 שנות אחריות, בכפוף לרכישה ממשווק מורשה ורישום באתר בוגבו ישראל בתוך 3 חודשים ממועד הרכישה

אז… אם אתם מחפשים דרך חדשנית ומהנה לבלות עם התינוק שלכם מחוץ לבית – בוגבו פוקס 5 תענה (ותעלה!) על כל הציפיות שלכם. זוהי עגלת תינוק אולטימטיבית ופורצת דרך, המתקפלת בקלות בשנייה אחת וביד אחת עם העריסה ותיקח אתכם לכל מקום שרק תרצו בשיא הנוחות והבטיחות, עם עיצוב ארגונומי יפהפה, בדים איכותיים ועמידים, צבעוניות מעוררת השראה ועיצוב נצחי מלהיב

יש דברים שקורים רק כשנרשמים!
בואו להיות הראשונים לגלות את המהדורות המיוחדות, ההשקות הכי חמות והטיפים השווים ביותר
צרפו אותי