מעלה את הרף: כיסא אוכל בוגבו ג’ירף לארוחה משפחתית מושלמת לכל תינוק וטף!

מעלה את הרף: כיסא אוכל בוגבו ג’ירף לארוחה משפחתית מושלמת לכל תינוק וטף!

ההורים של היום מנהלים לוח זמנים גדוש ועמוס – קריירה מוצלחת, הורות מחבקת, ניהול משק הבית מתיש, וחינוך הילדים רב האתגרים. כהורים, אין לנו ספק שחשוב לכם להקדיש את מירב הזמן בבית לטיפול בילדים, בין אם במשחק מהנה או למידה חווייתית, ובוודאי שגם בזמן הארוחה שעם כל הבלאגן והלכלוך שהוא יוצר לא פעם, מהווה זמן משפחתי מחבר ומיוחד, שצריך גם להיות מהנה ונעים, שהרי ארוחה משפחתית היא אבן הבניין הבסיסית ביותר לחיזוק הקשר העמוק בין הורים לילדים, וככל שמתחילים בכך מוקדם יותר, אפילו ממש מגיל הלידה, כך תיצרו לעצמכם אינספור חוויות נהדרות יחד סביב שולחן האוכל. 

בהקשר זה חשוב לציין כי השגרה היומיומית בחיי הילדים נבנית ממש מיום הלידה. עם היוולדו התינוק נשען יותר על חוש השמיעה שלו, כשעם הזמן הוא גם נחשף ומגיב גם לגירויים ויזואליים ומפתח כמובן גם חוש טעם. שיתוף התינוק בארוחה המשפחתית, תוך שהוא מהווה חלק בלתי נפרד משולחן האוכל, תקנה לו תחושת ביטחון, שייכות ויציבות, שעם גדילתו תתרום רבות לגיבוש המשפחתי.

חשוב מאוד לבחור בכיסא אוכל אחד שיגדל יחד עם ילדכם, ממש מגיל הלידה ועד היותו כבר ילד בוגר יותר. וכך, גם אם התינוק עדיין אינו מסוגל לשבת בכוחות עצמו, חשוב שייקח חלק מהחוויה המשפחתית, ולכן מומלץ למקם אותו סביב השולחן ובגובה העיניים של ההורים, דבר שיגרום לו להתרגל לטקס האכילה בצורה נכונה ומדויקת, בין אם לטעימות ראשונות ובין אם לארוחות ממושכות יותר בהמשך. 
כשהתינוק כבר יושב בכוחות עצמו הוא מסוגל לתקשר בצורה טובה יותר עם ההורים, להביע רצונות ולצפות בתקשורת בין הוריו, אחיו ואחיותיו – לחקות אותם וללמוד מהם. בשלב זה, התינוק לא רק לומד מההתנהגות של יתר בני המשפחה, אלא מחקה גם את הרגלי האכילה שלהם, כשמחקרים שונים שבוצעו לאורך השנים מוכיחים פעם אחר פעם כי תזונה בריאה מובילה לגוף בריא ולנפש בריאה. כשהבייבי רואה אתכם ישובים בצורה מסודרת סביב השולחן ואוכלים ארוחה מאוזנת, הוא יסגל לעצמו את אותם הרגלים תזונתיים בריאים גם אל שנות הילדות המאוחרות, גיל העשרה, וכמובן גם בבגרותו. בנוסף, ולא פחות חשוב – הארוחה המשפחתית מקדמת אכילה בריאה יותר ומפחיתה את הסיכון בהשמנת יתר, שכן במהלך הארוחה מנהלים שיח משפחתי ולכן אוכלים מנות קטנות יותר בקצב איטי יותר, המסייע לעיכול נכון יותר של המזון.

מיום הלידה (כמעט): כך תצרפו את הבייבי לארוחה משפחתית משותפת

אם השתכנעתם בחשיבות של ארוחה משפחתית משותפת ממש מגיל הלידה וביתרונות הבריאותיים שהיא מספקת, אז תדעו שגם אנחנו, ובדיוק לשם המטרה הזו יצרנו את כיסא אוכל בוגבו ג’ירף, המתאים מגיל לידה ועד 100 ק”ג בנוסף, תוך אפשרות להתאמת המושב ומנח הרגליים בלחיצה פשוטה אחת כך שילדכם תמיד יישב בנוחות בהתאם לגובהו ועם תמיכה אופטימלית מלאה. בנוסף, כיסא האוכל האולטימטיבי הזה של בוגבו ג’ירף, מאפשר חיבור אקססוריז שישרתו אתכם ואת הבייבי בכל שלב בדרך. כך למשל, ניובורן סט ג’ירף, המצויד ברתמת בטיחות בעלת 5 נקודות שתסייע גם בשלב הטעימות והצגת המוצקים לתפריט הקבוע. לשלב הבא יתאימו ה-בייבי סט והמגשית שישמשו את התינוק כשהוא כבר מסוגל לשבת בכוחות עצמו ומסגל לעצמו כישורים מוטוריים.

ואם אתם מחפשים חיים קלים גם אחרי שכולם קמו מהשולחן, אז תשמחו לדעת שאין קל יותר מאשר לנקות את בוגבו ג’ירף בעזרת מטלית לחה בלבד, כשאת המגשית אפשר ניתן לשטוף בקלילות במדיח כלים. 

בוגבו ג’ירף לאורך כל הדרך, גם בגיל מאוחר יותר, ותמיד מלא סטייל יפיפה

גם כשהתינוק כבר לא ממש תינוק, ואינו זקוק לעזרים בישיבה, בוגבו ג’ירף ממשיך איתו את הדרך. היום כבר אין צורך בבוסטר לכיסאות אוכל כדי שהילד יישב בנוחות סביב שולחן האוכל עם כולם בגובה. עם בוגבו ג’ירף גובה המושב ומנח הרגליים מתכווננים בצורה אופטימלית בלחיצת כפתור פשוטה ומאפשרים התאמה נוחה וארגונומית לגוף הילד. מעבר לכל התכונות הנפלאות הללו של כיסא אוכל בוגבו ג’ירף, ולא בהכרח פחות חשוב – מדובר בפריט עיצובי יפהפה ומלוטש, המשתלב באופן מושלם בסטייל האישי של הבית שלכם, ולא נראה כמו נטע זר במטבח, בסלון או בחדר הילדים.

✓ מגיע בארבעה צבעים יפהפיים: שחור, לבן, עץ בהיר/לבן, עץ כהה/אפור
✓ מיוצר מחומרים ביו-אורגניים ממוחזרים ועמידים במיוחד
✓ מתאים מגיל לידה ועד 100 ק”ג
✓ קל להרכבה ולשימוש – שינוי מצבים בלחיצת כפתור
✓ 2+2 שנות אחריות יצרן ברכישה ממשווק מורשה ורישום באתר בוגבו ישראל

כמה כללים לחוויית אכילת נעימה ומהנה שיפתחו את התיאבון וישאירו טעם של עוד…

✓ החליטו מראש מה מטרת הארוחה המשפחתית. עבור חלקנו היא תהיה הקניית נימוסי שולחן לילדים, עבור אחרים – משחק, למידה או תרגול תקשורת בינאישית
✓ ותרו על מסכים אלקטרוניים בזמן הארוחה והפגינו נוכחות אמיתית וכנה סביב השולחן
✓ חלקו משימות למשתתפי הארוחה: עריכת השולחן, פינוי הכלים, אולי אפילו השתתפות בהכנת האוכל
✓ זמן הארוחה המשפחתית הוא הזדמנות להתעדכן בחיי בני הבית, שאלו שאלות, שתפו גם בחיים שלכם, ספרו בדיחה מתאימה וצרו זמן איכות משפחתי מהנה שיפתח את התיאבון וישאיר טעם של עוד…

יש דברים שקורים רק כשנרשמים!
בואו להיות הראשונים לגלות את המהדורות המיוחדות, ההשקות הכי חמות והטיפים השווים ביותר
צרפו אותי