בוגבו דרגונפליי – הקומפקטית החדשה כובשת לבבות

בוגבו דרגונפליי – הקומפקטית החדשה כובשת לבבות

בוגבו דרגונפליי הקומפקטית שמתקפלת עם העריסה!! ביד אחת בשנייה אחת, כובשת בסערה הורים ברחבי העולם שמבינים שנוחות וקלות תפעול הם שיקולים עיקריים בבחירת עגלה. בוגבו דרגונפליי היא דור העתיד של עגלות תינוק אורבנית בשל העיצוב חדשני והמודרני שלה, ובזכות הקיפול הקומפקטי המהיר והקליל ביד אחת

תינוק משחק בכדור טניס כשברגע עגלת בוגבו דרגונפליי מקופלת עם העריסה למצב קומפקטי בבית.

עגלת בוגבו דרגונפליי החדשנית מגדירה מחדש את המושג קומפקטיות, נוחות אורבנית וחווית נסיעה מושלמת.
היא מתאימה מגיל לידה ממש ונוסעת בקלילות בכל תנאי שטח, והשוס – בזכות מנגנון הקיפול הייחודי והמהיר ניתן לאחסן אותה בכל מקום, ללא צורך בפירוק העריסה! בוגבו דרגונפליי מספקת איזון מושלם בין פונקציונליות, סטייל ותפעול קל, מה שהופך אותה לבחירה האידיאלית עבור משפחות רבות ברחבי העולם.

עיצוב מלוטש, עמידות עוצמתית
בוגבו, כמו בוגבו, ידועה בעיצובים החדשניים שלה וכך, כיאה לסופר ברנד עכשווי וחצוף, גם עגלת הדרגונפליי מצטיינת בטאצ’ עיצובי מרשים בשיא הסטייל עם קווים נקיים ואסתטיקה מושלמת. היא קלת משקל, אך עמידה וחזקה, ולכן מושלמת גם לעיר צפופה עם קצב חיים דינאמי, וגם לאזורים כפריים יותר.

עם מעל ל-40 שילובי צבעים שונים, בוגבו דרגונפליי מסובבת ראשים בכל מקום, וכעת מגיעה גם בצבע דובדבן חדש ומהפנט שעוטף אותה במראה אופנתי, עשיר ועמוק.

בוגבו דרגונפליי בצבע דובדבן
בוגבו דרגונפליי בגרסת טיולון עם סל תחתון מלא במצרכים

קלת משקל, שפע אפשרויות אחסון
אנחנו, ובטח גם אתם, כבר יודעים שלצאת מהבית עם תינוק מרגיש לפעמים כמו “תיק”, אבל עם שפע פתרונות האחסון המושלמים של בוגבו דרגונפליי, ה-תיק שלכם יהיה סל תחתון ע-נק, המכיל עד 10 ק”ג של ציוד, כך שתוכלו להעמיס בו ה-כל בצורה נוחה ונגישה. בנוסף, על גבי שלדת העגלה או בתלייה על הידית, ניתן לקבע כיס איחסון נוסף ע”י מגנטים ולשים בו את כל הדברים שאתם צריכים בשליפה מהירה . יש יותר טוב מזה?

יכולת תמרון חלומית ביד אחת בלבד
כהורים, אנחנו מלהטטים בין אינספור משימות במהלך היום. הטיול עם הבייבי הוא אסקפיזם וזמן איכות משותף, אבל גם במהלכו לא פעם אחת מהידיים שלנו נדרשת לטובת משימה אחרת שהיא לא אחיזה בעגלה.
גם במקרה כזה החיים עם בוגבו דרגונפליי הרבה יותר קלים, וזאת בזכות יכולת תמרון חלקה, קלילה ונוחה במיוחד, המספקת לכם ניידות מושלמת ולניווט באמת חלומי בכל מקום – ברחובות העיר, בתחבורה הציבורית או בקניון העמוס.
הצמיגים מוקצפים של העגלה יציבים לחלוטין ועמידים בפני פנצ’רים ואינם דורשים תחזוקה מיוחדת בעוד שמערכת ההיגוי האינטואיטיבית מעניקה לכם שליטה מלאה על הנסיעה ביד אחת.
הסתיים הטיול? הגעתם הביתה? כל שנשאר לכם הוא לקפל את העגלה יחד עם העריסה במהירות הבזק באמצעות מנגנון בוגבו FOLD החדשני שיביא את העגלה לקיפול קומפקטי האידיאלי לאחסון נוח בכל מקום בבית.

גבר מחזיק פעוט ביד אחת וביד השנייה נוהג בעגלת בוגבו דרגונפליי בצבע חול מדבר
בוגבו דרגונפליי עם גגון בריזי בצבע כחול ים עם רשת הגנה נגד יתושים ושמשיה

ואיכות מהמעלה הראשונה, בכל עונה עם עריסה פנטסטית
תקני הבטיחות המחמירים של בוגבו דרגונפליי כוללים מערכת רתמות בעלת 5 נקודות המבטיחות חגירה ראויה ובטוחה של התינוק, כך בכל צעד ושעל, הוא ייהנה מנוחות מושלמת עם מושב ארגונומי ומרווח, המספק תמיכה מלאה ומתאים מגיל לידה ועד משקל של 22 ק”ג.
המושב מתכוונן לשלושה מצבים, כולל תנוחת שכיבה מלאה לשעת תנומה נינוחה בדרכים. גגון השמש המתארך מגיע עם הגנת UPF 50+ מפני השמש המגונן על הבייבי מפני קרני UV מזיקות.
כמו שאתם רואים, לבוגבו דרגונפליי יש אינספור יתרונות, אבל אחד הבולטים והמעולים שבהם הוא ללא ספק הקיפול הקומפקטי יחד עם העריסה, ביד אחת בשנייה אחת! העגלה גם מתקפלת בנוחות כשהמושב מתקפל אחורה או קדימה בקלות, וכך, אחרי שנייה אחת של קיפול כבר תוכלו לשאת את העגלה הקלילה על הכתף בזכות רצועת נשיאה נוחה.

ורסטילית, נוטפת סטייל ו… קלה לניקוי
כשעיצוב, חדשנות ואיכות הם שלושת העקרונות המובילים של בוגבו, אל תתפלאו שכל עגלת תינוק שלנו תהיה תמיד, אבל תמיד, עטופה בסטייל עכשווי ובעיצוב מלוטש!
כך גם בוגבו דרגונפליי המצטיינת בעיצוב מודרני, מגוון צבעים עשיר ועכשווי המאפשר שילוב והתאמה לסטייל האישי שלכם, ובדים רכים וחזקים המגיעים בגימורים איכותיים ובציפוי דוחה מים וידידותי לסביבה. כך תמיד קל לשמור עליהם נקיים ואפילו לכבס בקלות במכונה.
בנוסף, מגוון האקססוריז המשלימים של בוגבו מתאימים באופן מושלם גם לדרגונפליי, כשלבחירכתם, מתקן לכוס, מעמד לסמארטפון, ריפודית בריזי, גגון בריזי לקיץ, ועוד מגוון רחב של פריטים מהממים ושימושיים.

בוגבו דרגונפליי עם גגון בריזי + שמשיה + בורד טרמפיסט + ריפודית בריזי, על רקע אורבני

יש דברים שקורים רק כשנרשמים!
בואו להיות הראשונים לגלות את המהדורות המיוחדות, ההשקות הכי חמות והטיפים השווים ביותר
צרפו אותי